lørdag den 1. december 2012

GIVEAWAY: Vind iPhone cover fra caseapp


Så blev det første december, og jeg vil derfor gerne forkæle jer lidt. Denne gang er det caseapp der har været så flinke at sponsorere et gavekort til deres webshop, hvor man kan designe ens eget personlige iPhone cover.
Jeg har ikke prøvet at handle der selv, men overvejer det stærkt! Jeg synes det er et fedt koncept.

Det eneste du skal gøre for at være med, er at like min facebook side og caseapp's facebook side, og derefter skrive en kommentar under dette indlæg.
Hvis du vil have et ekstra lod, kan du dele denne konkurrence på din blog. Hvis du gør det, skal du lige sende et link med i kommentaren.
Kommentaren skal også indeholde dit navn og e-mail, da det er den jeg skal kontakte dig på hvis du vinder.

Konkurrencen fortsætter til d. 24 december - så en af jer får en ekstra julegave:-)

Held og lykke!

21 kommentarer:

  1. Charlotte Jensen
    charlottejensen23@forum.dk

    Gi mig, gi mig, gi mig! :')

    SvarSlet
  2. Anna S., annas4b@hotmail.com :-D

    //behindannaseyes.blogspot.dk :)

    SvarSlet
  3. Ninna Kristiansen
    ninnakristiansen@hotmail.com

    Mit ønske er at vinde et iphone cover, som jeg kan lave til min veninde, om et minde om vores stærke venskab.

    God dag herfra

    Husk at tjekke min blog og DELTAG i min konkurrence http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/2012/11/konkurrence-2/

    Og læs min blog her
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  4. Suê Ali

    su.ado@hotmail.com


    2 lodder til mig tak :-)

    - det kunne egentlig være fedt at prøve at vinde et giveaway snart, lol er med i mange o.o

    amazinglaugh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ked af det, men kan kun give dig ét lod. Så vidt jeg kan se, har du ikke lavet et indlæg på din blog om min giveaway, og så kan du kun få et enkelt lod :-) Held og lykke!

      Slet
  5. Det kunne bare være så fedt at vinde! Jeg vil gerne give min veninde et, men gavebudgettet er kun 100 kroner. Hvis jeg så får et gavekort, køber jeg et til hende og et til mig selv, og så går det jo næsten lige op :-)

    //Stine Lykke
    www.stineswords.dk
    stinelyk@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Hvor kunne det være fedt at vinde! :)

    Justine Battaglia
    justine.battaglia@gmail.com

    Håber du også vil deltage i min giveaway!
    knus
    http://fashionchok.blogspot.dk/2012/12/give-away-time.html

    SvarSlet
  7. Det ville jeg gerne vinde :)

    simone bødker
    simsbodker@me.com

    SvarSlet
  8. feedt!- det ville altid være lækkert med en ekstra julegave:-D
    isa larsen
    isabella.juel.larsen@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg er med, og håber inderligt på at vinde endnu en giveaway på din blog!
    Stephanie Kastrup
    Stephaniekastrup@hotmail.com
    LINK TIL INDLÆG: http://stephaniekastrup.blogspot.dk/2012/12/mit-liv.html
    Håber virkelig jeg vinder!!
    Knus!

    SvarSlet
  10. Gjort!:-)

    Erica Schou
    smukkeza@gmail.com

    SvarSlet
  11. Så er begge sider liket! Super fed Giveaway, kunne godt overveje at købe derinde når jeg en gang har penge nok :)
    Jeg hedder Amanda og min e-mail er:
    A-kruse@live.dk

    Hellofreakness.blogspot.com ♥

    SvarSlet
  12. Sara Grønlund
    saragrnlund@gmail.com

    <3

    SvarSlet
  13. Super lækker give-away. Kig forbi min blog, jeg har også gang i en give-away! :)

    Minela
    minela96@hotmail.com
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  14. SUPER LÆKKERT!

    Sofie Vognsen:
    sofievognsen@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Har både liket din, og caseapps.
    - m-ii-m@hotmail.com

    Christinachili Vallentin Jensen. :-)

    SvarSlet
  16. Ej hvor fedt! :-)
    www.camillaisaksenblog.blogspot.dk

    SvarSlet
  17. Har liket din og caseapps :)

    cillebille1992@gmail.com

    SvarSlet
  18. Rebecca Wetterstein..
    Wetterstein12@gmail.com

    SvarSlet
  19. Magnus Søgaard

    magnusbendix98@gmail.com

    Vil give det til min bedste veninde!:-)
    Har liket din facebookside:-)

    SvarSlet
  20. lækkert, lækkert, lækkert!!! :-) krydser fingre.
    rebekka-c@hotmail.com

    hvis du vil må du meget gerne tjekke min blog ud: http://rebekkachristensen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet