tirsdag den 3. november 2015

Fødselsdagsmor

Min mor har fødselsdag i dag! Så for hendes skyld, stod jeg noget tidligere op end nødvendigt, så jeg kunne være med til at fejre hende fra morgenstunden af. Det synes jeg, at hun fortjente. Hun fik gaver og lykønskninger, og så tog vi hver især afsted i skole og på arbejde.
Da jeg havde fri i eftermiddags hentede min mor mig, og så fik vi sammen handlet ind til fødselsdagsfejring. Vi fik også hentet en gave til hende, der var kommet på posthuset (havde så travlt i weekenden, at jeg først fik bestilt gave i går morges… Ups…), og da vi var hjemme igen, kom min moster, onkel og lille ny, kusine til boller og kakao, og senere stødte også mine bedsteforældre til. Og så har vi bare snakket og hygget, kigget på baby og fødselsdagsbarn(voksen)
En rigtig hyggelig familiedag, og forhåbentlig lige som min mor kunne tænke sig den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar